wtorek, 26 lutego 2008

Linda i Michelle mnie odwiedzaja

Jakis ponad juz tydzien temu odwiedzily mnie kolezanki z seminarium - Linda Horvat (z Niemiec) i Michelle Sanchez (USA). W sumie zostaly tylko na kolacje i potem na sniadanie rano i musialy ruszac ale milo bylo je ugoscic.

Zobaczyly moj pokoj pelen gitar na scianach. Ale tonie znaczy ze mam takiego swira tylko ze mam taki maly pokoj.
A to moja cudowna... siotra i gitara
4 dziewczyny. Michelle mowila, ze w sie cieszyla bo byla w koncu razem z ciemnowlosymi wiekszoscia :)

Moj piesek nie dawal im zyc, okropnosc


4 komentarze:

TM pisze...

Wow ... fajnie mieliscie :) International supper :P

Nestii pisze...

Fajnie Was było poznać dziewczyny:)
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz sie zobaczymy:)I'm looking forward:)

Karolina pisze...

Best regards for girls;)

Anonimowy pisze...

Daniel, gdzie ty teraz mieszkasz? Co porabiasz, jak zyjesz?
Pozdrowienia :)
Kika