sobota, 15 września 2012

Czy to możliwe?

Czy to możliwe, ze żadne z nas nie zamieściło zdjęć ani postów przez całe dwa lata? Az sama nie mogę w to uwierzyć. Wydaje się, ze zaledwie wczoraj założyliśmy tego bloga. Przypomniałam sobie o nim podczas naszego wspólnego obiadu dzisiaj. Sobotni obiad, na którym spotkała się cała nasza czwórka. Nawet nie wiem, kiedy ten czas minął. Tak patrzyłam na stół, gdzie został ostatni kawałek ciasta, prawdopodobnie go zjem:) Chciałabym, aby takie soboty były przynajmniej raz w miesiącu:)


Mam też wrażenie, ze mimo wszystko się tak bardzo nie zmieniliśmy. Wciąż dyskutujemy, przekrzykujemy, śmiejemy i wygłupiamy. To dobrze, nigdy się ze sobą nie nudzimy i zawsze się kochamy- na przekór złośliwym językom! Bo tych to przecież zawsze jest pełno! A rodzina musi trzymać się razem:)

16 komentarzy:

Grzegorz Laskowski pisze...

Smacznego i radości z twórczości.

Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich gości opublikował Grzeh z Królestwa Syneloi.

Nauka jazdy kraków pisze...

Nie mogę przestać o tym myśleć

Anonimowy pisze...

kapitalna strona, wejdź też na moją!

Sorbent pisze...

Dobrze powiedziane!

Menopur pisze...

Warto spojrzeć na twojego bloga

Danielka kreft pisze...

Blog ciekawy:)

Oświetlenie led pisze...

Warto zatrzymać się na moment na Twoim blogu :)

Folie przeciwsłoneczne Warszawa pisze...

Trafnie.

Wakacje mazury pisze...

nietypowa strona, spójrz na moją!

DarmoweGryHotspot pisze...

BArdzo ciekawy blog:)

SizzlingHotOnline pisze...

BArdzo przyjemnie sie czyta:)

Anonimowy pisze...

Witajcie jak byś mogli polubić --> https://www.facebook.com/PatrycjaPatrishiaKlodzinska?ref=hl i obserwować oraz dodawać komentarze na blogu --> http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Będę bardzo wdzięczna jeszcze jakbyś udostępnili to u siebie na blogu :)) Z góry bardzo bardzo dziękuje :D

Camping nad morzem pisze...

Mam nadzieję, że kolejny wpis powali wszystkich na kolana

Zarządzanie pisze...

Minęło kolejne dwa lata a wy wciąż nie piszecie.Dobrze się was czytało a szarlotka wygląda smakowicie

SHERMADAME pisze...

mniam! pyszności!

POGRAJMY pisze...

Ja też przez jakiś dłuższy czas nie zamieszczałem postów;/

Zapraszam do wzajemnej obserwacji:)
Ja już obserwuję:)

http://nolongernightmare.blogspot.com
http://milionpomyslowna.blogspot.com