środa, 2 lipca 2008

Proba w Lodzi...;)

Troche mi sie pomieszaly te fotki, i nie moge tu podpisywac zdjec, bo nie wiem ktore to ktore:p No nic, w kazdym razie bylo fajnie;)jakby nie bylo, to cos zrobilismy na ten probie...:)) hehe, wkleje slowa maykiego odnosnie czlowieka proby;)

Człowiek Próby - Nominacje

Paweł - absolutny dominator, za przyjazd na próbę z wysoką gorączką, za atak terrorystyczny na manufakturę zakończony aresztowaniem, za odważne wypowiedzi o piosenkach gospel, za Technikum Samochodowe

Karina - za zbieranie "drzewek", za proste włosy i za całokształt

Mayki (skromność jest cechą wielkich - ja jestem mały) - za popalanie, za to że twoja stara śpiewa w Chofeshu, za atak furii w niedzielny wieczór

Bastek - za granie na pudle od saksofony, za ciekawe historie z życia wzięte, za brak perkusji

Jak dla mnie Pawel rzadzi;) hehe:)

Co poza tym... no nic, bedzie mi sie tesknic za wami downiki;)Buziaki:*:*




















A za Karinka i Ola bede tesknic najbardziej! Dziekuje, ze mnie odprowadzilyscie, ze chcialo sie Wam ze mna isc na dworzec:) aaaa, karinka, wyslij mi te zdjecia co sobie z Ola w nocy robilysmy:P hehehe:P Pozdrawiam Was Kochane;)

2 komentarze:

Nestii pisze...

Ale fajne fotki, najbardziej podobala mi sie wersja smutnych minek:) genialne:) Caroline, you are the most beautiful creature.... hihihi ALE TO LANIE PO CIANE, hmmm nawet pasuje co niektorym hehehe Nie spoko, fotki, naprawde:)

Olha pisze...

Operatorka bazuki i matrioszka będą tęsknić :) Trzymaj się ciepło :)