czwartek, 2 sierpnia 2007

"Be thou my vision"

Piesn bliska memu sercu... moze ja zaspiewam w JG?:) hihihi:)

Be Thou my Vision, O Lord of my heart;
Naught be all else to me, save that Thou art.
Thou my best Thought, by day or by night,
Waking or sleeping, Thy presence my light.

Be Thou my Wisdom, and Thou my true Word;
I ever with Thee and Thou with me, Lord;
Thou my great Father, I Thy true son;
Thou in me dwelling, and I with Thee one.

Be Thou my battle Shield, Sword for the fight;
Be Thou my Dignity, Thou my Delight;
Thou my soul’s Shelter, Thou my high Tower:
Raise Thou me heavenward, O Power of my power.

Riches I heed not, nor man’s empty praise,
Thou mine Inheritance, now and always:
Thou and Thou only, first in my heart,
High King of Heaven, my Treasure Thou art.

High King of Heaven, my victory won,
May I reach Heaven’s joys, O bright Heaven’s Sun!
Heart of my own heart, whatever befall,
Still be my Vision, O Ruler of all.

A tutaj daje rowniez tlumaczenie:


tłum: Yasha & A. Green

Es B2/F As2 Es
Panie serca mego bądź Widzeniem mym;
B/D Cm7 As7 B
Bądź moim Natchnieniem Ty, tylko Ty.
Cm7 Cm/B Es2 As2 - B
Bądź mą najlepszą Myślą na jawie, we śnie,
Cm7 B/D-Es-Es/G-As As/B-Es
Bądź mą Latarnią co świeci we mgle.

Prawdą - Twoje Słowo, Tyś Mądrość jest ma;
Tyś zawsze jest ze mną a z Tobą - ja;
Tyś mój wspaniały Ojciec, co dziecko swe zna;
Zawsze już jedność ma z Tobą niech trwa.

Mieczem mym i Tarczą bądź bo walka trwa;
W Tobie jest Tryumf mój i Rozkosz ma,
Dla duszy mej Schronienie, Warownia; Co dzień,
Źródło mej mocy, Ty podnosisz mnie.

Ludzkie pochwały już nie mamią mnie
Bo wiecznym Dziedzictwem dziś cieszę się.
Potężny Władca Niebios, mój jedyny (najdroższy) Skarb,
Król królów, panów Pan w sercu mym tron swój ma.

Wielki Królu w niebie, o Słońce mych dni,
Niebiańską radość racz darować mi.
Serce mojego serca, w zły i w dobry czas,
Bądź mym widzeniem, słodki Władco nasz.


Dziekuje Wam za to tlumaczenie i pozdrawiam:) Trzymajcie tak dalej!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mam tłumaczenie tej pieśni, o ile Cię interesuje, które zrobiłam razem z przyjaciółka :-)
Jeśli Cię interesuje napisz: chochma@wp.pl