wtorek, 18 grudnia 2007

"There can be miracles, when you believe.."

Zamieszczam te fotki z konkursu, troche ze szkoly i z dnia patrona;) Pozdr;)




Ja i gosia przed konkursem;)) Jeszcze w szkolce:D

grzesiu uczy sie angielskieo:P haha

od lewej:Izunia,Dżasta,Martunia and me;P

Gosia zaczyna nasza piosenke:) hehe:) Gosia- W.H


Juz razem, like W.H i M.C;)
'There can be miracles, when you believe...'
Po wystepie:P PIERWSZE MIEJSCE;) Juuupi:) hehehe:P od kiedy Marta umie robic zdjecia?:D hehe
od lewej:Gosia,najlepszy tenor jakiego znam - Lukasz (niestety tylko trzecie miejsce:( ) i ja:D

A tu czesc naszej klasy:D Nasi wierni kibice;) hehe

A tu mati wymiata:P hehehe:) Szkoda ze sami nie brali udzialu w konkursie:P hehe:D Oj, dzialo sie, dzialo:D

Dobra, to by bylo koniec, i tak za duzo fotek wrzucilam, ale czego sie nie robi, mam nadzieje ze teraz sami sobie posciagacie, bo nie chce mi sie nagrywac tyle plytek:P Jak cos to kontaktowac sie z Ola, bo to z jej aparatu:D hehe. Bylo Super;) Aaa! Dzieki grzesiowi i marcinowi za niesienie DVD, juz nie potrzeba nam kupcow:D Pozdr;)

Jeszcze dwie starsze fotki:P Bedzie mi jednak brakowac tego choru:( Buu...




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Karolina gratuluje wygranej ... zaspiewasz mi w domu to jeszcze raz? :P
Fajne masz kolezanki :P