wtorek, 5 stycznia 2010

Olsztyn 2009/2010

Zdaje się że dawno nic już tu nie pisałam... Tyle się działo, że nie w sposób tego wyrazić ani jednym utworem z youtube lub zdjęciami... Tego już nie nadrobię nawet. Póki co... to może zacznę od tego co było ostatnio. Nie będę ukrywać, że się trochę podłamałam swego czasu... brak mi było osób z którymi mogłabym coś robić wspólnie dla naszego Pana. Czułam się taka bez wartości, sama, weszła do tego rutyna... choroba i inne takie... wszystko naraz. Miałam dosyć obłudy, niesłowności... Ok, lepiej nie zaczynam bo się rozpiszę, a to przecież nie w moim stylu. Na tym blogu staram sie zawsze wszystko wyrażać poprzez zamieszczane piosenki, które odnoszą się zwykle do stanu w którym jestem, daje zdjęcia wyrwane z jakiś wydarzeń. No to wróćmy do tego... Ale jeszcze dodając, że dziękuje wszystkim osobom, które były w Olsztynie, tego mi było trzeba... i wiecie co? Chyba znowu wierzę w ludzi:) Dziękuję Bogu za moje 3:* Kocham Was straaasznie:) eee... piszę chyba strasznie chaotycznie, nieprawdaż? hehe... Ok ... A teraz fotki z tygodnia w Olsztynie:) Mieliśmy tam próbę, koncert w domu poprawczym dla chłopców noi oczywiście Sylwester;) Działo się tam, oj działo:)






















(fot. Karina Hartwich i Marta Krok) :)

Wiem, wiem... trochę dużo tych zdjęć, już nie będę tyle dawać za jednym razem, to tylko ten jeden raz;) Już nie będę wspominać o "uczuleniu" i "przeziębieniu" (wtajemniczeni wiedzą co terminy oznaczają:P) ... uczulenie troszkę jeszcze trwa, przeziębienie chyba porzucę ze względu na zdrowy rozsądek i tyle by z tego było.
Pozdrawiaaaaam każdego kto to czyta, a przy okazji składam Wam NAJLEPSZE ŻYCZENIA w tym Nowym 2010 ROkU:) Trzymajcie się:)

3 komentarze:

Aga pisze...

Zdjęcia suuper, bo są na nim Super Ludzie! Brakuje mi już tego szalonego tygodnia... Była to cudowna odskocznia od rzeczywistości, w której znów się znaleźliśmy..
Tęsknię i też kocham moje3 ;*;*

Nestii pisze...

piekne foteczki!

Olha pisze...

Przyjemnie popatrzec na zdjecia i powspominac... :) Juz tesknie za wami:* A najbardziej za 3:**