niedziela, 22 kwietnia 2007

Chrzest=)

Ostatnio byl chrzest w Dzierzoniowie na basenie=) Chrzcila sie od nas Pani Ela (juz ciocia Ela:D) i dwie osoby ze Sluzejowa. Bylo normalne nabozenstwo w Swidnicy, przyjechalo `sporo gosci ze Sluzejowa (prawie caly zbor), pare soob z Wroclawia i Walbrzycha. Zaspiewalismy jedna piesn=) Mysle ze wyszla OK:)
POtem wszyscy pojechalismy na chrzest do Dzierzoniowa na basen:)Chrzcila sie pani Ela, Celina i pan Janusz.
Przed samym chrztem zaspiewalismy piesn "Z toba na zawsze", gdzie zwrotki spiewala ja a refren juz wszyscy razem:) Potem jeszcze ostatnie refreny jak wychodzili:) Podobno swietnie wyszlo, niestety nie mam filmiku:( Ta piesn jest piekna, wymyslil ja pan M.M na Kaszubach. Byla spiewana na moim chrzcie, mam do niej sentyment:)

Pana A. jak zwykle ponioslo:P hihihi:P Ale co my na to poradzimy z Aga;p

Po chrzcie, wyszly trzy osoby ktore podjely decyzje o zawarciu przymierza z Panem Bogiem w przyszlosci=)












Potem bylo przyjecie do zboru i wspolny posilek:) estera jak zwykle latala z aparatem i robila zdjecia:P
Sporo osob bylo...
Byli synowie pani Eli=)

Ogolnie bylo bardzo, bardzo fajnie=) szkoda ze was nie bylo D i T! Pozdrawiam!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witajcie Kochani:)
Bardzo mi sie podoba Wasz blog:)Przeniosl mnie w czasie i przestrzeni:) Duzo :)i slonca:)