piątek, 6 kwietnia 2007

Wyjazdy


Znowu kwestia wyboru: Polska czy inny kraj. Inny mam na mysli caly swiat. Ale nie biore pod uwage misjonarzy, bo to jednak rodzaj sluzby a nie pogon za pieniadzem. Szkoda ze nie mozna polaczyc obu tych cech:)


A. wyemigrowala chyba, brakuje jej w Polsce, D. tez juz nie ma zamiaru tu zostac, tylko wpadl w odwiedziny, M. zafascynowany swoja praca., A. nie widzi przyszlosci tutaj i tam woli kontynuowac studia, J. nie chce wracac do swojej rodziny, tam sobie ulozyla zycie, A. z mezem jedzie tam na stale! Pusto mi sie robi, jakos tak smutno! Jada zeby juz nie wracac!


Normalnie sie zbuntuje i sama pojade, najchcetniej do RPA do Afryki!!! Wstąpie do jakiego Korpusu Pokoju czy Czerwonego Krzyza.
******************************************************
Tak z innej beczki to już dzis zaczyna się festiwal ' Czestochowa w Łodzi', jestem naprawde ciekawa jak to wypadnie:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ciekawa jestem czy to tez o mnie;p

A. z L'Derry ;p